Tuesday 16 June 2009

Hutang Tag Dari Ilot




1. Bekas kekasih saya adalah :
Entah akak pun tak tau sape..hahahahha

2. Saya sedang mendengar :
budak opis akak sedang pasang lagu Nana dan Achik Spin

3. Mungkin saya patut:
Marah dia suruh pasang lagu lain..pagi-pagi dah jiwang

4. Saya suka :
Pergi berpoya-poya ngan cikTari hehehe...sambil jalan-jalan boleh bergosip.
matilaaa asik bergosip sajork.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
entah laa akak baik ngan semua orang.. huhu ayat skema..

6.Saya tak paham :
Kenapa duit akak tak banyak-banyak kat bank..(sebab asik korek jek) huhu...

7.Saya kehilangan :
kamera akak kena curi masa orang pecah rumah..boleh ke???

8.Ada yang berkata :
akak banyak cakap... asik cakap jek kalau saya nan ado kat opis sunyi laaa hahahah

9.Makna nama saya :
Entah akak tak tau pun...mak akak main letak je kot tapi dia kata dia amik sempena nama penulis..tapi akak tak pernah dengar pun ada penulis nama macam akak..zaman mak akak kot.

10.Cinta itu adalah :
kasih sayang antara satu sama lain..matilaa tak tak sebenarnya..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
korek hidung yerkkkk

12.Saya akan cuba :
Rajin update blog hahahaha tak ada kaitankan....katanyaa

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever... (matilaaa tiru ilot)

14.Telefon bimbit saya :
N81 asik downloads games je...pastu search intenet

15.Bila saya terjaga dari tidur :
pegi toilet

16.Saya paling tak suka apabila :
lambatnya nak gaji

17.Pesta/Parti adalah :
Pesta Pulau Pinang hehehehe... birthday parti..matilaa tak tau nak jawap apa sebenarnya..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Haiwan dalam cerita wonderpets..hehe! sebab tuh semua kartun kan..akak kan cas-cas
tak berapa suka binatang-binatang nih

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
time sekolah umur belasan tahun..syok ooo time tuh...

20.Hari ini :
petang karang nak pergi pasar tani kat depan office nih.. nak beli yong taufu

21.Malam ini saya akan :
tengok cerita csi lepas tuh csi tengok akak sebab dah tidor depan tv

22.Esok pula saya akan :
sama seperti di atas..tapi malam esok csi ny

23.Saya betul-betul inginkan :
duit laa uols akak dah meskin nih duit habis balik kampung hari tuh

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
hayoh jerawat tumbuh pulak kat dagu.. giler sakit

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
karoeke hahhaaha nampak benar tak menjawap soklan

26.Makanan Barat atau Jepun :
dua-dua akak boleh telan

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang boleh gelap boleh.....

28.Makanan segera adalah :
meehon sup segera yang jenama PaMa tuh...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ek eleh

30.Siapa yang anda nak Tag?
-nadia Ibu
-Amoi
-mimie- dia bercuti lak..weh ko g dubai ke ape lama cuti
sape yang nak buat laaa

3 comments:

silverlady said...

aku memang mangsa tag...huhuhuh

cik keboom said...

aku saje mendengki ko hahahaa

silverlady said...

okeh..dah buat...kalo ko xkomen mmg nk kene...akakaka

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates