Thursday 17 December 2009

Pabila Hujan Turun

Semalam pulang dari kerja weols telah berjaya ke Nilai 3 untuk memborong ayat2 tuk di tampal kat dinding...(Ilot thanks weols berjaya mencari kedai tersebut dah membeli harga yang uols cakap) sangat gigih kami....nanti iols post gambarnya disini, selepas pasang di rumah baru iols nanti yer...


Langsir pun iols sebat disana siap jahit skali..kira murah laa dari ko beli kain dan upah orang jahit pastu cangkut kena beli sendiri khenn.... upah jahit mahal dari kain ko...tapi tak per cangkut dia bagi skali..haa ko adooo pakej gituu...**matilaa mesken tak mampu nak beli yang mahal..
semua lengkap tunggu nak pasang kat umah baru jek karang...


p/s: makan2 di marry brown adalah sangat hampeh dan sangat tak sedap...sila jangan pergi...**matilaa menghasut katanya...harap kan makan2 kat atas buai jek best yang lain hampeh.


Tapi yang penting kami siap cakap kat orang kaunter tuh kami tau mau cup yang ada muka mawi tuh wolehhh hahaha..kami mau cup lain..bagi kami gelas kaca..hahhahaa ko adoo cam kami siap request bagai khennnn...
akak malas nak tempek gambar bolehhhh..

4 comments:

hudaadnan said...

amboi uols..sakan soping..opss..lupa lak..gaji arini...smlm berbelanja tanpa pedoman la ye, tp takpe untk rumah baru..hehee..

cik keboom said...

haha betul2.semua tuk keperluan umah baru uols...

monstorious wife said...

wah..tahniah uollss sebab jumpa kedai tuh.. nasib baik dia bagi harga sama..

cik keboom said...

itulaa weols rasa cam cas2 hebat laa jumpa kedai itu..

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates