Monday 28 February 2011

Itu laa Nape tak settle awal2 kangggg

hari nih hari terakhir orang nak settle saman...esk dah no diskaun bayar laa ikut rega asal...
pagi2 buta akak sampai tadi..amik ko dah bersusun orang duk tunggu, belom pukul 8 dah abis nombor giliran rasanya..nih gara2 last minute baru mengelabah nak settle kan...

ingat kat luar jer bersepah orang, masuk2 kat lobi...uit lagi le ramai siap bersila bagai sib baik laa depa tak berpicnic bagai kat situ...

aku lak nk makan pun tak sempat, dan minum air jah dari pagi, rasa nk pengsan penangan selautan manusia... tuh sib baik aku tak duk kaunter hadapan...kalo duk situ time nih aku still lg duk pose-pose kat kaunter tuh...peh lg haru...

so esok dah lega nan hado dah manusia nk sengeh2 bayar saman...sebab esk dah rega asal balik.


** akak aku adik2 aku br le hari nih sibuk nk settle saman segala, baru laa sibuk nk kol mintak tolong semak saman, nih haku hangin..ari tuh awal2 dah pesan, ah ckp awal2 xmo bayar... sib baik laaa dan buat...kalo tak aku kasi masuk lokap korang semua...merasa makan sayur togeh...



2 comments:

aZr|n said...

lega iouls dah byar uols. huhu.

cik keboom said...

cik aein : hhoho bagus2 merasa dpt diskaun.

esk iols tlg cek naa

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates