Wednesday 23 March 2011

Kalau la hari-hari macam nih mau aku naik gila

Hari-hari duk mengata orang nih, mengata orang tuh...hayohh naik giler aku di buat nye
macam laa dia tuh sempurna segala... (haih aku lak duk mengata dia).

aku ada gak laa mengata orang ..tapi tak ada laa sepanjang masa dan ketika. ini tidak ada je, orang tak sempurna di mata ko...tension aku kalo tiap-tiap hari macam nih....

kang aku lak duk sama menanggung dosa telinga duk dengar dia mengata orang tiap hari..

haihhh...aku mau tukar laaa cam nih nih...




2 comments:

cikTari said...

meh tukar sini meh.

uolls, kat sini pun ada orang yang demikian. patut mereka disatukan jadi kawan baik nih.

cik keboom said...

uols suh dia tukar suka sama suka ngan iols...baru laa padan cam tuh
huhuu...

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates