Monday 28 March 2011

Kerja menempek wall stiker



dah lama beli wall stiker nih..tak haram tak gak tempek-tempak..

hari tuh lagi beli kat pasar malam kat putrajaya nih masa kawan aku yang kat Ipoh dtg..

saja bawak dia pi pasar malam kat putrajaya nih...tup2 beli laa stiker nih RM2.00 sekeping wah giler murah kann..so memborong laa dengan berhemah...

balik-balik rumah dah pening tak tau nak tempek...1 hal plak, memang laa dia ada tunjuk cam ner nak tempek kan, tapi aku kan tak berseni..nk deco2 kasi gambar tuh nampak cam gambar...huh kalu dapat kat aku rupa ape ntah bunga2 tuh semua...hoohoho..

yang nih member aku tolong kerja kan aku jd mandur arah dia tempek..huhaua...giler keji kann..

eh!!!! ape hal tv tiba-tiba jd halus mulus je...huhu frame ayat tuh gigih gi Nilai ngan cik tari, lepas ilot duk bercerita dia beli kat Nilai RM50.00.. gigih gak nak cari kedai yg sama harga tu...


nah kasi zoom dia punya gambar..cam nih gaya aku nk tempek..

alamatnya abes koyak laa dia punya kertas tuh..dah laa nipis






gambar nih laa aku tempek sendiri..sebab senang

maka jd ler.. cer susah cam bunga-bunga tuh semua.. mau dlm tong sampah dia berada sekarang..



nih kat celah meja makan so tempek jah....lg senang yg nih... tp ada gak terkoyak kertas dia..sebab aku kan ganas...tak dah

nak lemah lembut nak koyak dia...terus zap...zap......



p/s ; hari tuh anak buah aku dtg..tak tempek lg yg baru tuh...nanti mmgu depan dia datang mau dia kata...rumah aku nih dah macam tadika dia lak...hahaha...itu belum si Harith anak member aku datang lg...hahaha...ko redha je laaa anak2...dah auntie ko sawan stiker skang nih....



nih pun ada 4 ketul lg tak tempek...celah mana la nk tempek lg...kang mak aku datang aku bagi dia je..biar dia tempek kat umah kat kampung.....







3 comments:

monstorious wife said...

uollss pon beli? dapat harga sama tak??
Ha ah uolls ado la sikit2 mcm nursery baby..

cikTari said...

motip tampal sticker secara berleluasa nih?

cik keboom said...

ilot : a'a iols paksa dia bg harga sama ngan uols hehhe

abes laa pas nih semua org nk antar anak dia kat umh iols

ciktari : sawan sudah...huhuh

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates