Monday, 29 October 2012

Pernah satu ketika dulu



Korang pernah main tak games ni time dulu2...hahaa...memang best okeh





hari tuh pergi umah akak aku...uwat sport check kat bilik anak buah...jumpa nih...
wah ada lg oran main game nih skang kan....

ingat zaman2 aku je main nih.....abes buku sekolah koyakkan
sebab nk main game nih punya pasal.

ape lg malam tuh gak aku ajak anak buah aku join main nih...hahaha...
meroyan sungguh mak sedara pun...

tapi yang tak tahan nye semua nama yang di buat tuh...players bola sepak okeh
budak nih agak2 kalo aku tanya player malaysia...entah2 tak kenal....

tapi tak leh lama2 akak aku dah jerit2 kat depan  sbb aku tk tolong dia jadi bibik anak dia
yang kecik tuh sebab dia nk masak kt dapur..ku..kui..
yang dak kecik tu lak menjeles pantang aku hilang mulalaa meraung cari...aduyaii...letih haku
dengki laa tewww...

 
ini budak suka jerit kuat2...bingit tinga kalo dia start menjerit...





2 comments:

green apple said...

tak sangka kan game ni dari zaman kita sampai ke anak masih ada lagi. Legend!

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates