Wednesday 24 October 2012

UIKKK DAH LAIN LAAAA



Rindu betul ngan budak pink ini, lama tk menjengah beliau..




*** dah 2 tahun lebih kat opis skang nih semangat nak bebelog adalah zero..zero okeh...tk der fill langsung...

***tunggu aku pindah opis baru kang...mungkin akan gigih balik nk berbelog gitu..kekdahnya...

***kat opis aku skang memang tengah huru hara dengan MS ISO...tp ada aku kesah..tak dernya buat-buat kisah sajorkk..buat2 join sibuk*** kes tk sedar diri keje bertimbung...**

***kawan2 yg intake skali ngan aku kt opis nih ramai blah...so aku pun tunggu masa nk blah gak..tp bila tuh tak pasti..
 


** Oppsss....ek akak aku dah pindah sebelah blok rumah aku nih haaa...so ape lagi mari kita amik kesempatan, hari minggu pi cari makan rumah dia...so tak payah pikir2 nk masak apa time hari minggu asal tengahari je kol  "weh ko masak ape...jap lagi aku sampai"...kui..kui..giler sentap akak aku dapat adik cam aku,  tapi tak ler selalu aku wat giler cam tuh...kadang2 jer...tapi anak buah aku kompem dtg tiap2 minggu, datang nak menyibokk.....tp yang pasti skang...asal akak aku nk pergi mana2 time hari ahad dia tak bwk anak dia yg kecik tuh sapa jadi bibik jaga anak dia..sapa...sapa aku nih haaa..tak per..tak per janji aku dapat makan free...***dasar hantu makan kann.

bye..
 
 
 

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates