Wednesday 31 December 2008

Akupun Ado


Tari aku pun nak cerita gak pasal azam hahaha
tapi 1 pun nan ado jd nyer azam 2..

asal tahun baru je sibuk nak fikir pasal azam tapi huh nan ado nye..

azam yang sama jer tiap-tiap tahun..

nak kawin cari suami yang bagus-bagus..haa ambik ko selalu jek dapat boypren pun

nan ado bagus semua nye..rasain ko

tu laa azam yang entah apa-apa..

So dengan ini Tari ko dengar nih aku ber AZAM sekali lagi.

nk cari jiran aku yg dulu masa kami kat kelantan yang namanya

AZAM huhu..kuang3x...

tak der maknanya laa aku pun gigih nih berazam nak jadi lebih baik

dari tahun sebelumnya...dan seterusnya maju laaaa kanda maju dinda mohon doa restu chekuekk3X.

Tak pun aku berazam nak kawin boleh gitu huhu abes laa gatal x tentu pasal..yer laa umur dah makin meningkat kawin pun nan ado gak so aku berazam untuk gigih mencari calon suami ***abis laa meroyan tak tentu pasal...

Dengan ini "SELAMAT TAHUN BARU" semua

dah pasang azam tahun baru

**ilot ape azam tahun baru (moga cepat2 laa dapat baby amin)

** kimot belajar laa bersungguh2 (abis laa karang pesakit kat spital 2)

**Tari harap dapat kawin sama2 (** motippp)

hmmm sape lgi ek....

3 comments:

cikTari said...

mana boleh kawin sama2.. kita sama jantina okeh..

kawin tarikh yg sama pun x boleh.. nanti lu x bleh gi kenduri gua, gua x bleh g kenduri lu.. ngerti kamu?

cik keboom said...

huhu yer la aku pun xmo kawin ngan ko..

xkira aku nk kawin ari sama ngan ko gak..so masing2 xyah p kenduri
hahaha.bleh gi2

kimot said...

baiks...sy mmg rajin belaja..

abesla menipu xabes2, sedangkn asek men game

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates