Friday 5 December 2008

Yo..Yo Or


Saya sangat malas hari ini untuk buat keje..haa tak sedar diri nh keja banyak, yer laaa saya bersemangat waja mau pulang ke kampung besok nih....

pulang bersama kakak saya ngan anak-anaknya...abang ipar saya tak boleh balik dia kena keja di hari raya, so saya balik ngan bini dan anak-anaknya je...haa duk laa ko kat KL raya sorang-sorang hahahaha** mati laa gelakkan laki kakak..


haaa tengok-tengok cantik tak kek saya buat iteww cantik kan...hahhaha kami dengan ini telah berjaya membuat kek coklat malam tadi... gigih nih ngan Tari berkerja keras membuat kek dengan tangan uolls....sebab nan ado mixture ***mati laa eja salah...


hakak dengan gigih nih pukul telor ngan pemukul telor jek uolls haaa hebat tak..sampai kebas-kebas laa duk pukul telor iteww mau kasi kembang,masuk tepung masuk coklat dan masuk sumer bagai....dan tadaaaaaaaa


maka jadi laaa kek coklat kami....


abis buat kek tu kami duk borak-borak sambil tengok Gadis Melayu, cam lahar je mereka semua tu entah apa-apa, dalam pada dok tengok tv tu, saya ngan si Tari itu dok filling-filing mau tukar nama bf si house mate kita org tuh...cam tak best duk panggil nama pas2 duk bf saya...haaa tak ke poyo ronos itu...


nama mesti mula ngan huruf K..haa sebab


*Kudup aka bf Tari hahaha..


Kerli dah ada entah sape-sape tak mamat nh nak gak masuk gak list


pastu bf budak nh duk pikir-pikir ambik ko...


dengan ini nama nya KELANA ..hahahah


bagai nak mampus gelak ketawa bagai..tergolek-golek gelak sampai senak perut si Tari biasa ar sampai mengalir air mata bagai sebab gelak sib baik laa tak berbuih mulut je sebab terlebih gelak, sebelom tue abis nama laa sebut tapi yang Kelana cam sesuai jek...


tau tak sape Kelana iteww uolls tengok tak cite Renjis kat Astro ..adik si Kirana tu laa Kelana

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates