Monday 15 December 2008

terkesima

haahaha...matilaaa tajuk tak ada kena mengena langsung...kata kerja banyak tapi duk sibuk-sibuk baca blog orang hahahaa...tapi saya sangat tak rajin hari ini nak mengadap kerja yang menimbun dan entah apa-apa nh masih lagi rasa seperti sedang bercuti...

saya sedang berseronok membaca blog orang nih duk bergelak ketawa kuk kik...kuk kik

baca blog orang tanpa sempadan..yer laa saya bercuti lama kat kampung nan ado nya nak baca blog-blog nih semua....nan ado tenet okeh...komputer pun nan ado..tu yang hakak macam kemaruk je datang-datang kerja terus mengodek-godek tenet baca blog.

masa kat kampung hari tu saya sempat menjadi tarzan. menjerit-jerit kat anak buah hakak yang berperangai entah apa2 entah..**matilaa orang kampung dengar tak jadi nak buat menantu...

terjerit-jerit marahkan dia orang yang membuat onar membuat bising sampai hakak dah pening-pening berlari berkejaran kejar dia orang sebab nak merotan..**suka-suka hati je nk pukul anak orang...tapi akak saya telah memberi kebenaran untuk membantai anak-anak nya yang terkinja-kinja itu....

tapi mungkin juga saya kepanasan sebab makan daging korban dengan banyaknya masa raya hari tu..yer laa saya sangat teruja okeh dapat daging korban dengan banyaknya kalau saya bawak datang sini jual gerenti saya kaya hahhaha..**abis laa berangan nk jual daging..

pagi makan nasi goreng daging, tengahari kari daging, malam daging goreng & singang daging...ibarat kami dan daging tak dapat dipisahkan kuang3x....

semalam pun mak saya telah bekalkan daging untuk di bawa pulang ada laa 1 bekas..

***abis laa ko Tari aku masak daging je laa minggu nih rasain..

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates