Thursday 21 April 2011

Dia dah mula dah

hanset aku dah nak tamat riwayat laa uols, kejap-kejap dia mati sendiri, pastu hidup balik tanpa rasa bersalah, campak kang baru tau...tensi tau,

malam td lagi laa sengal, nak tido nih belek-belek laa henfon jap nk tgk kunci jam ke idok. tp yg muskil nyer tiba-tiba baru kol 9. padahal masa kejadian dah kol 11 malam..tak ke sengal tuh.. sib baik perasan kalo aku tak perasan mau pagi tadi tak pi keje sebab jam bunyi lambat...

Hari tuh lagi laa dia buat hal, hang terus pastu bunyi cam siren ambulans tuh. gile mengelabah.. tiba2 bunyi cam tuh tekan-tekan tak boleh, terus bukak bateri baru diam...haihh

tadi kawan akak ajak pi jenguk henset kat kedai kawan dia, jenguk je laa nk beli tak mampoo lg...guna je laa lagi dia nyawa-nyawa ikan nih...selagi dia tak koma dan mintak di kebumikan..


***aku try tanya henset aku kalo tread in brapa...ahhahah ada hatiknn, dia kat seribu ruppiah..sengal punya apekk...nampak benar henset aku tak laku...





2 comments:

silverlady said...

huhu siannye uols pakai henset ape eh?

cik keboom said...

ala uols yg dulu tuh laa x tukar2 pun N81...

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates