Wednesday 12 November 2008

AKU KECELARUAN



adoi sakit perot....

semalam masa duk baca paper ada laa iklan McDonald's yang baru move it meals cam best sajork

so ptg 2 dgn x melengahkan masa aku pun pg laa MD 2 drive tru beb...so aku beli laa set move it meals 2 ngan mcflurry move it biasa jer rasanye..ok laa...
pas2 malam 2 perut aku duk bergendang2 plak dah laa time tue duk tgk citer gilmore girl..(dah x best dah citer nh skang) aku beri2..sbb mkn MD salah MD kah??? yer memang salah mereka..aku beri2 x ketahuan....adoi sakit perut...
pagi td pun aku beri2 lagi..huk..hu..huk...
*** ado org gilo vavis ari nh ader ke patut keje org lain suh aku buat ape kes..dier 2 mmg gila skang nh..bertambah gilo...mau aku sekeh je kepala 2...dengki laa 2 aku x der keje..hangin jer aku..org suruhan dier laa 2..suh aku buat... laha punya org...*^&%$^($^* ( bakar keta br tau)
haku sgt hangin ok!!!!

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates