Tuesday 25 November 2008

Games



psstt....

jangan bagitau orang lain ek...sebenarnya saya bergirangan sejak dua tiga hari ini...kan hari tu bagi tau big bos saya telah pergi bercuti Indon...saya telah bermain games secara terang-terangan hahahah (biarpun berkali-kali telah di sindir-sindir oleh bos-bos kecik ) saya tak heran hehheh...tapi malangnya telah berkali-kali percubaan saya telah gagal dengan jayanya bermain dengan hebat games tersebut...games tersebut ialah " Wedding Dash" saya sangat nak marah okeh..sebab tak berjaya untuk ke level seterusnya sangat geram..wawawawa
**haaa.....tadi kan ada orang iteww YM saya sibuk nak pergi shopping baju idamannya..sampai termimpi-mimpi MotiP????? sampai bawa ketiduran, saya pun sebenarnya ada baju idaman yang saya usha ngan si Anda hari sabtu itew baju nya kaler oren okeh...tapi Anda kata sangat jiwang " ado aku kesah" ado ko Anda, nan ado kan.

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates