Thursday 20 November 2008

haaa....




Tadi pepagi ado customer call..mak ngan ngan gigih laa angkat fon....tiba2 jeng2..

"hello..sy nk chek ic anak sy dah siap ke belum"

Haa?? motip call opis aku...mak pun jwp laa

"En. sini bukan pjbt pendaftaran laa"

"ooo..bukan eh..tp try chek bleh x ic anak saya bila boleh siap yer"...

waawa mak sgt hangin...x paham betul laa dier nh

" ENCIK sini bukan pjbt pendaftaran laa..sini pejabat ****kalau pendaftaran dier opis lain nombor pun lain

kenapa mesti aku yang jd mangsa wawawa..pagi2 dh dpt call hampeh...

Psstt... gua ada cite nh..haaaa mulai esok big bos gua x der opis smpai mggu dpn...haaa caya x???caya laa..caya laaa...beliau pergi Indon....Indon 2 Bali laaaa...gua sgt suka...beliau pergi bersuka ria..laalalalala...tapi beliau x pergi lama kejap sajork kenapa x pergi lama2 sebulan ke gua tak suka...tak suka (**sambil hentak2 kaki)

1 comments:

cikTari said...

wahahahha..
dulu pun gua selalu kena okeh.. no tepon jbtn pendaftaran mmg dekat2 dgn no opis *** tu..
lalalala.. rasain..

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates