Tuesday 11 November 2008

HUK...HUK...HUK


ari yg sgt bosan x ade ape yg menarik pun pagi2 dah mengantuk cam ne 2, keje nan ado.. duk godek2 tenet hmmm bosan gak ari2 mengadap pc nh dah naik juling dh mata aku....td pagi aku bawak bekal huh hebat x aku gigih nih bwk bekal( sbnar nye lebih msk mlm td heheheh)

mlm td aku msk behon goreng ngan ANDA...klutung klentang cam kat kedai mamak plak kami gigih memasak, smbil mulut bising duk brung breng bergosip pas2 makan time..duk lepak2 smbil tgk cite Awan Dania best citer 2 gua ckp...

pagi td banyak lg bihun goreng mlm td x abis...ANDA x mau bwk sbb dier mkn free sajork mggu nh..yer laa org duk sibuk buat tender mkn free smpai malamm nh wat tender makan ke ape...makan sajork gemok laa ko ANDA ** mati laa aku kena marah...

aku bwk 2 tupperware..1 kasi budak opis nh mereka menelan hingga abis huh sangat lapar agaknye** ANDA mereka x bising pun ckp masin..ANDA kata klu org 2 masak masin2 nk kawin...lambat lgi laa aku nk kawin asik masak tawar sajork huhuu ***MOTIP!!!!

**** ANDA @ CikTari mereka 2 org yg sama kah?? terpikir plak perkara itu.....

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates