Friday 7 November 2008

mak cik kem

mak aku wat miss call plak..td...
huh motip????
aku kol balik ar laa kan...kang ANDA kata aku derhaka plok...
tetiba...

"masuk topup ke ma"....
ma nk tel ke ....brung breng..brung breng CIK KEM bercerita

aku kata nanti laa masuk mak aku nh dah pandai skang nh kol2 org duk msg2 entah sape2 ada boypren kah CIK KEM??? huh ngeri2 x sanggup...tetiba ade boypren...aku pun boypren ting
tong... pas2 aku jd mangsa topupnye....

pas2 duk citer anak angkat
psl anak angkat dier..brung breng...brung breng..
ishhh mak aku x abis2 mengumpul
koleksi anak... x ckp2 kah anak2 nye yg berderet itu...

masalah mak aku nh...mengumpul anak angkat yg lelaki sajok..yang
perempuan nan ado..MOTIP!!!!...
org cari la anak angkat pempuan ke...senang
arr sikit..dah laa ank pempuan
ada 2 kerat sajok... lelaki je yg ramai....AKU X PAHAM!!!!

P/S: ANDA haku bergembira ok...mereka nan ado sumer DATIN & The Gang meeting hoye!!!!hoye!!!

3 comments:

cikTari said...

meeting sajork.. habis jamuannya bila?

cikTari said...

jgn menderhaka.. nanti masuk api neraka.. gi zoo neraka takpe.. huhu

cik keboom said...

x tau laaa...meeting mereka sajok..CP ngan KB ado sajok

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates