Monday 24 November 2008

Dalam kesedihan



uolls tengok tak cerita CSI Miami last seasons saya baru nak tengok okeh hari tuh memang laa nk tengok tapi korang tau laa kan ASTRO kalau hujan. Aku rasa nak amik jek kuali cikTari kat dapur itu buat payung piring ASTRO itu, sedih laa ending dier, Horatio Caine kena tembak korang agak-agak laa kan seasons akan datang nih ada lagi tak si Caine tue ( ** ada lagi ke seasons baru ) saya gelarkan dia Si Bersahaja sebab dia sangat bersahaja bila sesi nak soal siasat tak tengok pun muka suspek, tengok sipi2 jek..heheh haa Anda ko jangan gelak aku panggil si Caine bersahaja sebab ko pun gelarkan dia macam tuh okeh.
tapi aku suka si Eric tuh Leng chai sungguh dia (** Anda jeles laa tuh)

tapi saya rasa si Ryan Wolfe itu bersubahat dalam perancangan untuk membunuh Caine itu,

tapi aku tak kira aku nak sedih guling2 gak ..hukk..hukk.hukk (**kesat air mata ngan tisu pinjam)

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates