Tuesday 18 November 2008

aku kena TAG CINTA????


aku kena tagged ngan Tari...motip bg aku..x mo..x mo..
mau nanti anda gelak kan aku 1 hari..huk..huk...
tapi aku gigih nk menjawap soklan2 yg di beri.

TAG CINTA

1. Berapa Kali Anda Benar Benar Jatuh Cinta? Dan Siapa Paling Meninggalkan Kesan Dalam Hati Anda?

Benar2 jatuh chenta ini masa 1st time laa konon2 1st love yg 2 susah nk lupa laa walaupun x lama berchenta.. dah nama nye 1st love mmg la meninggalkan kesan beb..

2. Siapa Dan Berapa Lama?

i. Encik Fir- masa mula2 koje tahun 1999-2001

ii. budak hampeh - 2002-2002 gak

iii. En R.. - 2002- 2007 kejap ado kejap nan ado (lama nh tp nan ado kesudahan )

3. Kenangan Paling Manis/Romantik Anda Dengan Mereka? Kenapa?
i. Encik Fir- nih kira 1 st love le.. time mula2 keje dier blaja kat Poli Perak hahah sunior bos aku tapi bos aku x kenal hahaah.. paling best dier budak 1 negeri so leh laa tukar2 pendapat so kira best laa boleh bwk ke tepi ngan ketengah sume boleh laa..yg penting 1 kepala..yg best sgt dier take care sgt kat gua...rasa cam best sgt masa tu.

ii. budak hampeh - mamat nih sandaran sajok time nih aku dah kena En. R..sbb PJJ (percintaan jarak jauh) nh aku boring laa so member aku kenalkn aku ngan mamat nh..so slalu gak kuar tp x rasa filing2 lebih laa biasa je...tp yg buat terharu laa masa nk break tue dier ckp dier sayang sgt kat aku..huhuh jahat kan aku..pasang skandal hahaha.

iii. En. R. - yang ni kes bercinta PJJ nak sgt amik ko...payah mmg laa payah PJJ nh susah asik nk bergaduh jek yer laaa PJJ kn..(2 yg aku pasang skandal ngan budak hampeh nh sbb kureng kasih sayang haha ) nk jumpe pun 1 kali sbulan pn susah huh nan ado sibuk memanjang tel usah ckp laa ari2..nk kata kenangan manis/romantik ke ado laa mn leh ckp rahsia laa x perlu laa sume nk tau kn.

4.Kenangan Duka Anda Dengan Mereka? Kenapa?

Encik Fir - kenangan duka.. yer la bila cinta x kesampaian beb hampa kecewa laa sume ada ( 2 sbb aku suka nyanyi lagu 2 Anda bila gi karaoke )..

En. R- ngan dier nh rasa cam suka ngan duka 2 balance jer huh..sama banyak x tau laa (* mati laa xjwp soklan ).

5. Perkara Terbaik Yang Anda Pernah Lakukan Pada Mereka?

gile bnyak laa sbb asik aku je yg mengalah dh buat perkara terbaik tuk mereka sume...ala nanti laa gua cite..2 pun nak tau ke.

6. Perkara Tak Elok Anda Pernah Lakukan Pada Mereka?

aku wat skandal ngan budak hampeh hahahaa jgn marah smpai skang pun En.R x tau..eleh dier pun entah2 bnyak skandal aku je x tau...

7. Jika Di Beri Pilihan Dari Kisah Cinta Anda, Siapa Yang Anda Inginkan?

mesti laa yg 1st love 2 kan sbb smpai skang x leh lupe beb...

8. Anda Berjaya Mendapatkan Beliau?

nan ado....klu ada dh lama dh aku kawin ngan dier..dah branak pinak pun kn

9. Jika Dia Berada Di Hadapan Mata Anda Sekarang, Apakah Yang Anda Ingin Katakan?

hmmm..ape ekk nanti laa nk fikir dulu...(awak nk kawin ngan saya x) huh gilo ko ckp cam nh mau aku hempuk kepala aku sendiri..

10. Bilakah Kali Terakhir Anda Menangis Kerana Cinta?

masa break ngan En Fir gila2 gak ar melalak..tp fikir2 balik ape kes duk menangis2 hidup mesti diteruskan..wawawawaw...masa ngan En R..x nangis pun sbb entah la mamat sorang nh...

Siapa Yang Tagged Anda?

(Jangan Putuskan Link ni)* Aku x dok org kot aku nk tag..

*** gilo penat wat tag nh Anda huk..huk membuka kembali lembaran cheta dolu2..

0 comments:

Psstt..klik sket

Template by:

Free Blog Templates